My Settings

Select your browsing options below

My Country
My Currency
My Language
Cancel
 
View your basket
Login to your account




Register > Forgotten? >
USA Flag
DKK
English
English

Returns

 

Hos CycleStore, ønsker vi at din returneringsproces skal være så let som muligt.

12 måneders returpolitik

Vi er glade for at kunne tilbyde en 12 måneders returpolitik!

Hvorfor?

Vi er klar over, at folk ønsker gøre et godt køb, købe produkter uden for deres sæsonperiode, og ikke bruge det et par måneder, eller købe en gave til nogen, som ikke får den åbnet indenfor et par måneder.

Så hvis du laver et røverkøb på lys-sæt, eller en termisk trøje i sommermånederne og ikke får det ud af skuffen før midten af vinteren, kan det være du hellere vil have noget andet, så bare returner varen til os for en fuld refundering. Det eneste, vi beder om, er, at produkterne sendes tilbage til os i den originale emballage, og at varerne er i samme ubrugte stand som da du modtog dem.

Køb med tillid!!

Hvis du ikke er helt tilfreds med en vare, kan du returnere den til os, og så længe varen ikke er blevet monteret eller anvendt, er vi glade for at tage den tilbage og refundere pengene.

  • Hver returneret vare skal være i original emballage med producentens etiket.
  • Ved returnering af tøj, hvor det er relevant, skal de originale hygiejne mærkater forefindes.

Vi forbeholder os retten til at afvise returnering af varer, som ikke er tilbagesendt i henhold til vores returpolitik, og vi kan anmode om, at du betaler for forsendelsen af sådanne varer tilbage til dig. Vores returpolitik påvirker ikke dine lovmæssige rettigheder.

Det kan tage op til 7 hverdage for os at modtage din returvare, afhængigt af hvilken posttjeneste du bruger. Men når vi modtager dine varer, vil vi inspicere og behandle dem inden for 24 timer. Tilbagebetaling vil automatisk blive udstedt til den samme betalingsmetode som blev brugt til at købe varerne. Så snart din returvare er blevet behandlet af vores team sender vi en bekræftelse på e-mail. I det usandsynlige tilfælde, at du ikke modtager denne e-mail senest 10 dage efter at du har sendt din pakke til os, bedes du kontakte vores kundeservice team.

Hvis varen bliver returneret som et resultat af fejl fra vores side, (beskadiget, defekt, forkert vare sendt osv), refunderer vi Royal Mail First Class eller Standard Pakke forsendelsesomkostninger.

Hvis du ønsker at returnere en cykel af en eller anden grund, vil du være nødt til at arrangere transport tilbage, og du vil være ansvarlig for cyklens tilstand under returrejsen. Kontakt os for yderligere spørgsmål.

OMBYTNING
Hvis dit køb ikke lever op til dine forventninger (størrelse osv), og du ønsker at bytte en vare, er den enkleste og hurtigste ting at gøre, at placere en helt ny ordre på din nye vare og returnere den gamle til os for en fuld refundering.

GARANTI
Kontakt os venligst inden du returnerer varer under deres garanti, vores team kan nogle gange løse nogle problemer, og dermed forebygge unødvendige forsinkelser.

SOLBRILLER

  • Solbriller skal ankomme tilbage til os i så ny tilstand (herunder al emballage), briller modtaget med fingeraftryk eller fedtpletter osv., kan være genstand for et gebyr for rengøring.
  • Eventuelle briller der ikke returneres i uåbnet tilstand, eller med ridser eller tegn på brug vil ikke blive accepteret.

Under alle omstændigheder kan vi kun acceptere varer med en udfyldt retur formular

Bemærk, at denne aftale udelukker fordærvelige varer såsom energi mad, drikkevarer og kosttilskud.

Services
Help
Social
About Cyclestore
Sign up for Cyclestore news